Priser

Der sendes to fakturaer på mail med oplysninger om lejen og depositum.

Den første med depositummet skal betales med det samme og bekræfter lejen af forsamlingshuset.

Fakturaen på selve lejen skal betales senest 7 dage før festen, ved ungdomsskolefester dog senest 14 dage før ved bank overførelse eller på mobilepay.

Ved udlejning i konfirmationssæsonen, skal det fulde beløb betales med det samme for at bekræfte lejen.

HUSK at skive faktura nummeret i meddelelsesfeltet.

Lejekontrakten udfyldes og underskrives ved udlevering af nøglen.

En hjælpende hånd

I huset bliver der til hver udlejning lagt både viskestykker, karklude og håndklæder frem. Disse står forsamlingshuset for vaske efter brug. Dette er inklusiv i prisen.

 Mad og servering

Der er ikke tilknyttet nogen kok/kogekone eller serverings personale til forsamlingshuset, men hvis I har brug for hjælp, kan vi henvise til nogen i lokalområdet.

– Hele huset:………………………..2700 kr.

– Lille sal:……………………………..1700 kr.

– Mødelokale:……………………..1200 kr

– Lillesal + mødelokale:……..2200 Kr.

– Depositum:……………………….1000 kr.

– Ungdoms/efterskolefester:

  • Altid hele huset……………….3500kr. 
  • Depositum……………………….3500 kr. 
  • max deltager antal 100 pers.

Alle priser er inklusiv moms og almindelig slut rengøring.

Ved aflevering af huset skal borde være vasket af, stole og border på plads og gulvet vasket over i rent vand og ellers afleveres i opryddet stand i henhold til tjeklisten

Er der meget beskidt efter festen, forbeholder vi os dog retten til at opkræve ekstra gebyr.

Har du lyst til at leje Rangstrup forsamlingshus kan du kontakte os på mobil:29 27 86 36.

Hvis vi ikke har mulighed tage talefonen, så læg en besked og vi ringer tilbage.

Du kan også sende en sms eller en mail til: kontakt@rangstrupforsamlingshus.dk

Her kan vi også svare på alle dine spørgsmål.